Пошук по блогу

пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

Декупаж органайзера. Адріана

Привіт друзі.
Сьогодні з вами Адріана і я хочу вам показати який чудовий подарунок я зробила для свого друга. Адже коли йдеш в гості і у друзів вже є безліч твоїх листівочок, а хочеться подарувати таки щось ручної роботи, на допомогу приходить - декупаж. Стильний органайзер стане чудовим доповненням інтер'єру.


 Краї я ретельно покрила кракелюрним лаком аби тріщинки були більшими та затонувала пастою для пристарювання.
 Не залишила без уваги і середину коробочки. Її я щільно зафарбувала у два  рівні матовою акриловою фарбою.
 У компанії широкий вибір декупажних карт і він буде поповнюватися. Неодмінно зазирніть і ви неодмінно знайдете щось для себе.
Декупаж настільки мене поглинув що в скорому часі я вам покажу свої подальші експерименти та поєднання декупажу з соїм улюбленим скарбукінгом. Залишайтеся з нами.
З вами була Адріана. Зичу всім натхнення та часу на улюдлене хоббі.


1 коментар:

  1. Адріана, час, годинники та вінтажні кольори у речах, які на столі перед тобою, будуть нагадувати, що час це найдорожче! Гарний подарунок) додасть стилю на столі однозначно!!!

    ВідповістиВидалити