Пошук по блогу

пʼятницю, 14 липня 2017 р.

Натхнення від запрошеного дизайнера Natali.

Привіт!)
 З Вами  Natali Сьогодні покажу Вам обкладинку на паспорт.
У виконанні я вирішила зберегти багатошаровість але без надмірно обє’мних елементів.


До речі тут я використала зовсім не скраповий матеріал. Чорні квіти на білому фоні, що так еффекто вписались в композицію і стали головною окрасою обкладинки – це трансферні карти для декупажу. Я просто вирізала потрібну мені квіточку і все=) Такі квіти також чудово дивляться в об*ємних композиціях.

В основі обкладинки я використала гладенький папір з серії «Затишний ранок» і додала обрізки іншого паперу, теж від Rosa.

Надихайтесь і не забувайте, що творити потрібно і для себе! =)

Використані матеріали

1 коментар:

  1. класна ідея обкладинки, і гарне поєднання паперу. а особливо сподобався слоган: не забувайте, що творити потрібно і для себе... :)

    ВідповістиВидалити