Пошук по блогу

вівторок, 7 листопада 2017 р.

Хвилинка релаксу...або невеличкий холст від Євгенії Чунис.

Всім привіт!

Сьогодні я, Чунис Євгенія, хочу відпочити в приємній компанії, яку складе наша  ROSA TALENT і ви , чарівні росиночки ;)
Кожна людина має свій  улюблений вид відпочинку : хтось на природі, хтось на дивані, хтось в кафе ... Я люблю всі ці "активні" види відпочинку, але найбільше  - скраповотворильний.
Все в ньому прекрасне: і сам процес, і споглядання кінцевого результату , хоча не скрапзалежні іноді  неоцінюють такої краси, просто мовчать і кивають головою, так, з вихованості і щоб не образити :)




А ви знали, що у  ROSA TALENT багато полотен (холстів) різних розмірів і кольорів по демократичній ціні?
Не знали.
Я теж, поки не взяла на пробу таке чорне полотно.
Мені сподобалось ;)











Дякую, що дійшли  аж сюди !





10 коментарів:

  1. Чарівна робота! Обожнюю чорний)))

    ВідповістиВидалити
  2. Отличная работа!!!! И холсты вашей ТМ использую постоянно и безмерно люблю)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже-дуже він мені подобається!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Творчість - це своєрідний вид медитації. І часто буває, що з усіх видів відпочинку творчість дає найбільший релакс. Адже той, хто творить поринає в цей процес тотально, лишаючи усі зайві думки. І це виходить без напруги. В тому весь кайф. Хоч я мало творю, але розумію скрапозлежність :). І часом навіть заздрю, по доброму звісно. :))) Холст вийшов стильний дуже. І мені подобається, що не зважаючи на переважний чорний колір, він не дає відчуття важкості :)

    ВідповістиВидалити
  5. Женя, блокнот супер таємничий та атмосферний! Бабка як королева!

    ВідповістиВидалити